tisdag 5 mars 2013

5 mars 04:29

Trött. Leo kräktes just igen. Inte mycket men på mitt täcke såklart. Varit lugnt sen igår natt.

Heaven var trött igår. Ville inte dansa. Låg på soffan och sa att hon hade feber men termometern visade ingenting. Jag åkte iväg och tränade och när jag kom tillbaka så sov hon på soffan. Brukar inte hända. Och jo. 38,9 hade hon då och Leo 38,3. Så bara att invänta att Sam blir sjuk nu få :).

Nej. Tror inte det är magsjuka. Fick en kommentar där ngn anonym frågade om jg lämnade Heaven på dagis och spred magsjuka och nej jag är hemma så Jon kan gott vara hemma. Hade det däremot varit en gåtillakogen, gåtillkolonilottendag hade jag ringt och diskuterat med personalen. Jag stannar ju inte hemma från jobbet för att någon är sjuk.
Hade jag varit säker på vinterkräksjuka , calici tex. Då hade jag hållit dom hemma. Men för att ett barn kräks en eller två gånger. Då beror det på vad dom ska göra under dagen. Men nej. Oroa dig inte. Jag ska inte sprida någon tråkigt bakterie eller tråkigt virus. Dom blir hemma. Tisdag och onsdag en så länge. Slutar säkert med hela veckan.

Tur att det är nu åtminstone och inte lägre fram i veckan då hela helgen bjuder på gäster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar