torsdag 7 mars 2013

7 mars 19:04

Idag har vi hunnit en del. Städat, lämnat in kläder till försäljning på öppna förskolan, varit till återbruket och visat upp nya lilla bilen för farmor och farfar.

Lekt ute i lekparken och druckit kaffe med Camilla. Trevligt. Sammy i sin fina jacka jag fick av en kollega.

Ordnat med middag och tränat ett baspass. Baspasset får knappt upp pulsen på mig längre men styrkan klart jg knappt.

Barnen är nog friska nu. Trötta. Men vem är inte det efter man varit sjuk. Vilken tur säger jag för i morgon fyller leobollen 2 år. Vad snabbt tiden går. För två år sen kollade vi på en unge i minuten och fik sms av farmor som sa åt mig att inte kolla. Söta farmor. :). Sen på natten blev de förlossning.

Tråkigt men tyvärr har jag barnpilot utbildning i morgon när Leo fyller. Men han ska firas hela helgen så går nog ingen nöd på honom.

Nu väntar jag bebismess från fina Anette. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar