torsdag 11 april 2013

11 april 19:42

Vilken dag. Jobbat dag. Gått i ett. Skulle gått på EKG tolkningsutbildning mellan 13-16 men Bart ringde kl 830 och hade vaknat med akut ryggont. Kunde knappt ta sig upp ifrån golvet. Vi får se om han blir hemma i morgon och på lördag. Han hade som mål noll sjukfrånvaro i år men har en läkartid 1030 i morgon om det inte blivit bättre.


Skönt att komma hem till nästan färdig mat. Hemmagjord tomatsoppa med köttbullar i. Hemgjort bröd och sallad med pasta pesto i. Gott.

Sen blev de videosamtal med pappa i Thailand och jag brukar inte bli emotionell men jag blev ledsen av att prata med honom. Se honom och ej få träffa honom. Inte träffat honom sen jag var gravid med Leo.

Plötsligt händer det. Sammy nio månader ställde sig idag och Leo försöker klä på sig själv. Mina stora barn.

Varit ute med min app. Mina ben. Fy fan. Hade Camilla med mig så får se om hon mår bättre en mig i morgon och på
Lördag tänkte jag ta med Karin.



1 kommentar:

  1. Vad söt, så kul när de börjar ställa sig upp.

    Var gärna med och tävla om en sångpåse från Oskar och Ellen: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

    SvaraRadera