fredag 5 april 2013

5 april 06:44

God morgon. Sitter här och tittar på när Sam käkar macka. Själv dricker jag kaffe. När man inte ska somna fören tidigast 21 förstår jag inte vad man ska upp 06:30 att göra.
Leo vaknade 23:30. Satt i trappen och väntade på mig. Bar på Sammy eftersom han vaknade direkt jag reste mig så när jag sa till Leo att vi skulle hämta nappenninen (napp och kanin) bröt han ihop och skrek hysteriskt "kan inte". Vi fick stå en stund bredvid hans säng innan han tog upp det. Sen var det bara att balansera ner båda pojkarna till min säng.

Idag blir det att se efter Saga på fm när Camilla ska på utvecklingssamtal. Sen till badhuset på eftermiddagen.

Vill egentligen sitta och spana in semesterutflykter. Tyvärr har vi inga pengar att lägga på sånt eftersom vi åker till Belgien och sen Thailand i februari men man kan ju titta. Tänk om man vann massa pengar. Då skulle jag till att börja med bli skuldfri :) Sån lyx. Att inte ha några lån kvar på hus eller bil :)

1 kommentar:

  1. Trist när barnen ska både somna sent och vakna tidigt. Man behöver ju den där egentiden på kvällen så man får ta igen sig lite och samla ny energi. Jag befarar att vi kommer få det så igen sen när jobb drar igång för båda igen. Just nu har vi det faktiskt riktigt lyxigt.

    SvaraRadera