torsdag 23 maj 2013

23 maj 18:42

Snart är ytterliggare en dag slut. Bart och Oli åkte iväg till kusinens sommarstuga så jag och Winny var själva här med barnen. Kollade Greys igår och trodde det skulle bli sista avsnittet för säsongen men nog blev jag både chockad och ledsen när jag insåg att det var ett till avsnitt. Att jag kommer missa det eftersom jag J O B B A R nästa onsdag kväll. Hur mycket otur kan man ha? Den enda serien jag verkligen följer och så jobbar jag när sista avsnittet är. Har haft besök av Karin och barnen idag. Blev lite osämja i sandlådan. Inte lätt för flera barn att leka tillsammans. Jag hoppas dom lär sig iaf. Massa massa räkningar den här månaden och superlite pengar. Visst är det underbart :) Men blir så när det är första månaden Bart får halv fp och jag halv lön. nehej, dags att ta hand om barnen. Heaven trampade på sin plopmössa och fick en av pinglorna i foten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar