måndag 6 maj 2013

6 maj 12:27 Buzzador

Jag är sen något år tillbaka med i Buzzador.

Denna gången ska jag buzza Lego Duplo. Fick ett paket på posten häromdagen.


Så här glad blev Leo när han såg paketet. 



Ut på gräsmattan med det och skulle öppna direkt. 



Innehållet var spännande, likaså utsidan. 



Folder med olika lego duplo delar. 



Har presentkort på 20%. Någon som är intresseraD?



Pojkarna van Haudt bygger ihop. Bakom ser man Heavens ben och hennes kompis. Grannungarna kom in direkt och ville bygga med Legot trots att dom passerade "åldern" för flera år sen. 





Har lyckats bygga på plattan.

Ger duplo högsta betyg. Kan verkligen aktivera barn och vuxna i timmar. 

1 kommentar:

  1. Vilket fint set, ālskade att bygga med lego när jag var liten. Skulle gärna haft rabatt, men då måste jag köpa nār jag är I Sverige, vet inte om de är giltiga tom julen?
    Kram Anette

    SvaraRadera