tisdag 2 juli 2013

2 juli 02:03

Att skriva blogg är inte prioriterat så här på sommaren. Glömmer bort det helt enkelt även om jag önskar att jag inte gjorde det. 

Jobbade fem nätter förra veckan så är lagom sliten och nu har jag varit vaken två timmar med pojkarna snart. 

Drömde en mardröm innan dom började vakna så skönt att slippa den. Drömde att jag var på jobbet och att kvällskoordinatorn glömt att tala om att en patient skulle komma. Helt plötsligt när jag kommer in på sal 7 så sitter en sköterska där med en stor patient i knäet. Han talar om att han inte orkade
Vänta längre på att vi skulle höra av oss. När jag ser patienten så ser jag att han börjar bli arg på mig så springer därifrån och då går ett larm på salen han och sköterskan är i. Jag ringer efter väktare och stänger in mig på ett rum. Patienten kommer efter och lyfter bort dörren. Sen är de svart. Sen minns jag att patienten hade ihjäl den första sköterskan och att jag gråter och tycker det är mitt fel som sprang därifrån. 

Så där :) nu kom Heaven ner. Snyftandes. Kramade mig och gick upp till Oona igen. Hoppas Sam tänker somna om snart. Jag är trött. :/. 

Sovit dåligt när jag jobbat natt. Idag gick jag upp 13:25 och tog en sväng till björnö. Bart och hans bror åkte dit vid tio och vi var hemma igen halv sju. Borde ha trötta barn. Men nej. 

Kusinerna van Haudt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar