söndag 28 juli 2013

28 juli 20:03

Dagen började tidigt. Sam sov fram till 05 i sin säng. Hoppas han kan fortsätta med
Det :) jag skulle bege mig ut och gåspringa. Finns en runda här som är
Cirka 5km. Vänster, vänster och sen vänster. När jag närmade mig 4,9km insåg jag att jag var vilse. Sprang de jag skulle enligt min app men blev totalt 8km med promenaden. Hade ej barts nya nr och hans svenska tele hade han ej koll på. Men tog mig hem.  

Fick en snabbvisit av Heidi och Seth före lunch. 
Efter lunch blev det att åka hem till Debby och yvan för att sen ta oss iväg på någon årlig bondefest. :). Trevligt var det och supervarmt. Jag drack mitt vanliga vatten. Bart och yvan öl och Debby kriek. Alltid bara jag som håller mig till vatten. ;) 

Fans en fakeankdamm. 2,5€ kostade det. Flickorna fiskade och sen fick man sägs sin ålder och plocka upp ett paket. Heaven valde såklart största och fick en stor bambi. Ett gosedjur. Nöjd tjej. Oona ledsen då hon bara fick en bok. 
Vidare hemåt för att grilla. 


Typ en tredjedel av de som grillades. Kommer spricka snart. Min köttbit grillades i folie men ingen tala om att de även var vitlökssmör på. Så när jag öppna rann allt ut på mitt ben. Aj aj aj. 

Nu har Sam badat och duschat så ska lägga mer honom bara åsnan blir tyst sen ska resten av ligan i säng. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar