onsdag 31 juli 2013

31 juli 09/56

Gårdagen var trevlig. Fick finbesök av Anette och hennes fina Liam på förmiddagen. Efter en lunch beståendes av pommes och stek till mig blev de promenad. En timme tog promenaden som inte alls är lång. 4,2km men väl trafikerade vägar gör de svårt att ta sig fram. 

Leo kändes varm hela dagen så när Heidi och Davy kom för att käka middag kollade jag temp innan vi gick och jodå. 38,5 hade han. 

Skulle ätit på cardis men såklart var de stängt på tisdagar så blev en restaurang i Dendermonde. Peppersteak med pommes. Kommer rulla hem. 

God mat. Trevligt sällskap. Så synd att Heidi bor så långt borta och åker till Skottland på fredag. 

Leo sov redan när jag kom hem och flickorna sov i svärföräldrarnas säng. Trodde Heaven skulle vakna inatt men inte. 
Leo däremot vaknade och frågade om han fick gå ner och leka. Klockan var runt två och jag svarade att de var natt. Tio minuter senare. Men mamma. Får jag gå ner nu?? :). Nej. 

När han sen vaknade halv åtta sa han bara 'mamma nu kan jag gå ner' och reste sig. 38,0 på morhonen.  

Nu är jag, svärmor och flickorna påväg till IkEA i wilrijk utanför Antwerpen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar