tisdag 9 juli 2013

9 juli 00:32

Jag orkar inte. Jag vill bara sova. Varför kan inte barnen låta mig sova. Skrik skrik skrik!!!! Sam började i söndags. Skrika massa. Lite snor, lite hosta och lite hes. Varannan timme inatt skrek han. Hela dagen till och från. När jag kom hem från jobbet skrek han. Helt plötsligt somna han vid 23:20. Äntligen tänkte jag och gick och la mig. Men innan jag ens han somna så var klockan 00;15 och skrikande startade igen. Skriker i famnen, bredvid. Trött. Gnuggar ögon. Spänner sig och slänger sig fram och tillbaka. Släppte nyss ner honom på golvet men då la han sig och dunka huvudet i golvet istället. 

Fick Alvedon 17 och 2310 och Ipren vid 22. Så han borde ej ha ont. 

Nu sover han i famnen igen. Jag vill vara få sova. Klockan ringer 06 och det är dags att gå till jobbet. 

Han beter sig som att han borde ha ont. Men var? Och borde då inte medicin hjälpa. Äter gör han. Bajsar gör han. Ingen feber. Nej svårt. Annars ska han bara börja skrika han med som de andra två. Han är trots allt ett år nu. :/

Ska sluta vara så gnällig men jag är trött. Gått upp varje morgon i en vecka nu för
bart har umgåtts med sin bror. 

Men nu ska jag och trollungen krypa ner i Leos säng igen. Hoppas vi får sova. Ostört. Till morgonen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar