fredag 10 januari 2014

10 januari 08:50

frokenhilda.se är en sida på nätet med kläder för barn. Det finns flera olika sorters märken men jag har bland annat fastnat för Småfolk. Underbara kläder i med mönster som barn tycker om, åtminstonde mina barn. Småfolk är ett märke som kommer ifrån Danmark. Småfolks kläder har inspiration från 70talet och det är mycket tryck med djur. Kläderna är färgglada och har färgglada detaljer. Till exempel den underbara Bambiklänningen som min dotter skulle älska. Den är röd med lila råddjur och orangea detaljer vid krage och ärmslut. 



Barn ska vara färgglada. Mycket färg är viktigt tycker jag. Fröken Hilda har barnkläder i storlek 50-150 så finns kläder i alla storlekar som passar alla barn. Det finns även presenter och böcker och vill man handla har hon en butik i Allingsås annars så är webbutiken öppen dygnet runt för shopping. Finns flera val av leverans att välja och man kan välja att betala direkt eller att betala med faktura. Något som höjer denna sida ytterliggare är att det är fri frakt vilket jag som mamma vet känns bättre när man ska beställa barnkläder. Sidan är snyggt och stilrent uppbyggd. Så kika in.
Även filtarna från småfolk är underbara, färgglada så att barnen verkligen ser dom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar