måndag 17 februari 2014

17 februari 07:50

Förra tisdagen flög jag tillbaka till Sverige med sas för att jobba onsdag och torsdag och för att ha skola på fredagen.
Flygresan gick bra som tur var för flygrädd är jag. Blev träning tisdag och torsdag förra veckan och som sagt på fredagen var det dags för tenta.
Som jag pluggat och vilken ångest jag hade! Tentan bestod av två frågor. Den ena gav 10poäng och den andra 5poäng och man behövde 10poäng för godkänt. Har skrivit massa text men sen om jag skrivit det som läraren ville ha eller inte, ja det visar sig.

Fredagskvällen var jag hem till Karin och Nathan. Fick mat, vin och efterrätt. Lite trevligt att slippa sitta ensam.
Lördagen flög jag tillbaka till Eindhoven och blev där upphämtad av Bart för att han, svärmor och barnen är på Landal utanför Eindhoven. Stället heter Vennerbos (tror jag) och de åket hit i torsdags och idag är det då dags att åka tillbaka till Belgien igen.
Vi har badat, lekt i lekparken och kollat in Landals maskot Bollo´s show igår. Det är bara att inse att holländska är fult. Jag antar att det låter som skånska för oss svenskar =)
Heaven kom efter showen och berättade för Bart att det var svårt att förstå allt som tjejjen sa. Stackars liten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar