torsdag 13 mars 2014

Sponsrad video: Lipton – Fika

Detta är ett sponsrat inlägg.


Jag vet inte hur det är med er men själv så är jag en person som mer en gärna kryper ihop i soffan en kulen kväll, med en bra bok och en god kopp te. Jag har testat alla möjliga sorters teer och har tidigare varit frälst i just olika pepparmintsteer.

Numera har lipton släppt min nya favorit. Strawberry Cupcake som är en teblandning av äkta jordgubbar, arom och gröna teblad. När sötsuget sätter in på kvällen så tycker åtminstonde jag att det här teet botar det helt och hållet. Det smakar gott eller inte bara gott. Oerhört gott. Har du inte testat det så testa.

Finns ytterliggare två smaker i deras pyramidteer. Blueberry Muffin som jag också har hemma och som är en av mina vänninors favorit så när vi ses är de dessa två sorter som ryker medan vi diskuterar livets alla problem vid köksbordet.

Den tredje och sista nya smaken är Vanilla Caramelle. Ingenting jag smakat en men kanske ska ge det ett försök när de andra teerna är uppdruckna.

Hur dricker du helst ditt te? Och vilken sort föredrar du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar