torsdag 10 april 2014

Toys r Us

Snart är det dags för kalas igen. Eller snart. I Juli, men lika bra man börjar förbereda. Lillkillen fyller 2 år och jag misstänker att jag kommer göra som jag brukar. Kolla in toysrus.se någon kväll när det finns tid. Sortera på ålder 1 - 2 år eller ev 3 - 4 år beroende på vad jag tycker att Sam behöver få för någonting. Det smidiga med den hemsidan är att man kan filtrera flera gånger och på det sättet förminska antalet träffar.
Sorterar jag på 1  - 2 år kan jag sen välja att sortera på pris, kategorier, märken eller kampanjer.
Eftersom Sam redan har det mesta i leksaksväg och klädväg då han är tredje barnet tycker jag att det är jätteenkelt att på det här sättet få inspiration till vad han skulle kunna behöva.

Kollar jag in 1 - 2 år och sen prisklass 300 - 500kr så hittar jag en massa som jag själv vill ha :) Leksaker som vi som vuxna kan använda och leka tillsammans med barnen med tycker jag är mycket bättre. Här hittar jag märken som duplo, fisher price, playmobil och little tikes. Märken jag tycker bra om.

3 -  7 arbetsdagar tar det ungefär innan man får sin order hemskickad. Visst kan det ta längre tid ibland beorende på hur mycket som beställs från olika kunder. Inom 24h skall ordern behandlas och skickas från lagret i Danmark. Det går att returnera varor och man har öppet köp.

Jag är nöjd. Tror att jag ska köpa duplo eller liknande till Sam.

Kopierat från http://www.toysrus.se/m%C3%A4rken/lego%20duplo/lego-duplo-10566-fantasipicknick?id=898037&vid=155386


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar