lördag 24 maj 2014

24 maj 16:22

Har kommit av mig lite på bloggfronten. Är mycket nu. Inte minst i det privata livet, men bara att rycka upp sig och komma igen.

Magen läker fint. Svullen och dann men man får göra sitt bästa. Tyvärr har nog ett stygn gått upp inåsg jag när jag bytte förband så blir väl inte de finaste ärren i framtiden. Har även blivit ihopsydd så att jag har fått som en knut i naveln. Otrevligt.

Var på björnön i torsdags. Så fint väder! Skulle haft praktik då men trodde att 22/5 var nästa vecka. Är man senil så är man helt enkelt senil. Barnen badade, vuxna badade. Alla badade utom jag som har badförbud.

Igår drog jag ut en tand. Eftersom jag är tandläkarrädd så bad jag om lugnande som jag även fick.. Efter cirka 5 års diskussioner. För mina 2ml lugnande fick jag betala 700kr =/ Men nu är tanden ur. Om två veckor ska en till ur.

Kvällen blev häng med Andrea, Kamilla och Jenny och sen till bankiren för charta 77. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar