fredag 2 maj 2014

Kanske dags att uppdatera bloggen. Var en dag sen. Onsdagen bestod av lunch på nya stället på stan. Gott var det. Heaven ville ha sallad men var skeptisk. Tror att hon skulle ha tyckt om det men blev pannkakor och en sockervadd till efterrätt. 

Sen blev det att packa in mig och barnen i bilen för att åka till Älvkarleby för det obligatoriska valborgsfirandet. 


Nathan styrde upp tikka masala så de kgn jag lyckas gå ner går jag väl snart upp igen :)


Planen var att Karin och Nathan skulle gå till brasan med barnen men vid åtta tiden började det snöa och kom flera cm snabbt. Blev ingen brasa men jag och Karin stod med Heaven och Keegan och tittade genom fönstret. 

Torsdagen skulle bli en fin dag. Jag och Leo tog en tur till maxi i Gävle för att handla gummistövlar åt barnen oväsen begav vi oss på promenad i strålande väder :)


Jag har vattenrädsla och att då gå över en hängbro som svänger och vajar pga snöstorm gjorde inte saken lättare :) över tog vi oss och sen var det bara


Att gömma oss i ett vindskydd. Menanna bara tilltog så fick skynda oss till laxön för att köpa fika. Idag har vi bara varit. Leo älskar elefanten och klättrar gärna upp och ner och själv har jag ångest för att han ska ramla ner eller ha sönder den importerade elefanten. 


Nu har vi promenerat igen. 


Ner till campingen så nu leker barnen 



Sam sover i vagnen och jag bara är i solen. Så skönt. Dock så har vi sett snö idag med. :). 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar