måndag 19 maj 2014

Sponsrad video: LIDLs Fördomsturné

Detta är ett sponsrat inlägg. 




 LIDL är väl en affär i Sverige som många pratar om. Antingen positivt eller negativt. Själv är jag bara positivt inställd till LIDL och dess sortiment. Jag vet att när vi är i Belgien är det i princip bara LIDL som gäller och även här i Sverige så försöker jag handla så mycket jag bara kan på LIDL. Jag tycker även om deras priser och inte bara maten håller bra kvalite. Deras prylar är toppen. Lyckas alltid hitta någonting. Sist jag var där hittade jag påslakan och en matta till dottern.


 LIDL är just nu ute på en turne för att slå hål på fördomar. Allt detta startade i oktober förra året när en kvinna skrev "att man får det man betalar för när det gäller kvalitet". LIDL valde då att visa henne istället för att svara henne. Hösten 2013 öpppnades DILL, en restaurang i Stockholm som har blivit en av Stockholms hetaste. Nu har DILL gett sig ut på turne genom Sverige för att ge ännu flera människor möjlighet att upptäcka LIDLS fantastiska sortiment. Från norr till söder kör dom med en portabel restaurang. Turneplanen innefattar Malmö, Göteborg, Bålsta och Umeå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar