tisdag 17 juni 2014

Toys R us

Snart fyller ett av barnen år igen. Denna gång är det Sam som fyller 2 år. Vad behöver man när man fyller 2 år? När man dessutom redan har två storasyskon. En femårig syster och en treårig bror. När leksaker finns i överflöd och allting mest känns onödigt. Jag har ju förut skrivit om http://www.toysrus.se/ och gör det nu igen. Det är ju så enkelt att bara gå in på en hemsida och klicka runt. Inom 24 timmar efter att man har lagt sin beställning så hanteras och paketeras den av lagret i Danmark och inom 3-7 arbetsdagar så levereras paketet. Handlar jag för mer än 500kr så är det gratis frakt och det är öppet köp utan tidsbegränsning. Ja.

Jag tycker om nätshopping. Jag sitter redan nu och kollar runt trots att det är flera veckor kvar tills Sam fyller år. Min väninna Malin köpte en pool till Nova häromdagen som jag tycker verkar okej. Dock åker vi iväg halva sommaren.

Vet att Sammy är inne på Sylvanian families och kollar man in Toys R Us så finns en hel del olika familjer att köpa. Vet att han kan sitta med Heavens Sylvanian och leka i flera timmar så undrar om man ska köpa honom ett eget set av dom leksakerna.

Lånad från http://www.toysrus.se/~/media/Images/53/3/2/Sylvanian-Families-familjen-Elefant-532831-695732.ashx?bc=Transparent&as=1&h=313&w=571


Annars blir det väl att fylla på i duplo lådan som redan svämmar över. Det positiva med http://www.toysrus.se/ är att man kan sortera efter ålder, kategori eller märke. Väljer jag då att sortera efter ålder kommer det upp en massa leksaker och även då kan jag välja att sortera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar