söndag 20 juli 2014

20 juli 20:11

Länge sen jag skrev nu.. Har inte riktigt haft tid.

Jag har jobbat massa. Bart har varit iväg på semester. Sammy har hunnit fylla två. Den gofisen. När han fick sitt paket med kläder tittade han på det, skakade på huvudet och sa "inte den mamma" och sen kastade han bort det =)

Förra veckan körde vi ner till Belgien. Åkte på tisdagen, tog båten Göteborg - Kiel och kom fram på onsdagen och på torsdagen flög jag till Sverige igen.

Jobbade sex dagar varav två dubbelpass och sen i onsdags var det dags för Winnerbäck i Borlänge tillsammans med syskonen. Han är grym. Han var så himla bra. Så fruktansvärt bra. Önskar jag faktiskt tog mig egentid till att se honom varje år.

Efter konserten hämtade Elinors karl Benny upp mig så åkte vi till Malung och där har jag befunnit mig sen i onsdags. Dansbandsveckan. Lite bakluckeloppis och lite brand på garveriet.. Idag mår jag som jag förtjänar. Varit till gropen och badat med min kusin och nu skriver jag lite blogg och äter lite. Lägga in lite räkningar och sen sova. Nästa vecka blir det tre nätter på hjärtavdelningen och sen har jag äntligen semester!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar