fredag 12 december 2014

http://www.leksaker.se/ Sponsrat inlägg

Jag tycker att julen alltid påminner om när man själv var liten. Förväntad man hade på att tomten skulle komma. Vilka önskningar man hade.
Något jag minns sen jag var barn var lyskompisar. Jag tror dom hette så. Små djur av olika slag som man höll mot en lampa och när det blev mörkt så lös dem. Det finns en massa leksaker att köpa nu med som lyser i mörkret men ingenting som är som lyskompisarna som fanns när vi var små.

Leksaker.se är en webshop som inom snar framtid kommer att öppna. Tänk så kul det skulle vara om dom skulle sälja lyskompisar. Förmodligen så tillverkas dom inte längre men däremot så har jag sen ett tag tillbaka sett att det säljs Sylvanian Families på många leksaksaffärer. Det är annars någonting jag hoppas dom kommer ha i lager. Nu för tiden finns det så många olika sorter att välja på. Minns att när jag var barn så fanns bara stora att välja och den enda "bebisen" som fanns var från nallefamiljen. Vad jag önskade mig den.  Ifall jag hade ägt leksaker.se hade jag sett till att sidan fått bra med reklam innan den öppnades. Nätet svämmar över av internetsidor. Jag skulle nog börjat göra reklam på ställen där föräldrar befinner sig. Av någon anledning så tror jag att det är många föräldrar som handlar leksaker till sina barn. Tex på familjeliv som är en sida där många föräldrar hittar in. Göra reklam på blöjpaket eller barnmatsburkar kanske kunde vara någonting också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar