fredag 12 december 2014

Nya tapetstore.se, sponsrat inlägg.

Tapeter i all ära. Jag har ingen aning om vad jag skulle vilja ha för tapeter. Jag behöver tapetsera om i hall och i kök. Just nu så finns där såna där underbart vackra gulaktiga tapeter som var så populärt på 90-talet eller när det nu var.

Vad ska man då ha? Jag kollade in http://tapetstore.se/fototapeter och hittade massa tapeter. Frågan är ju då om man kan ha randiga i skarpa färger i kök eller hall? Jag misstänker att det är bättre med lite mera diskreta, neutrala färger. 'Finns helt underbara retrotapeter med blommor, cirkelmönster och liknande i färger jag gillar som brunt, orange, grönt etc men det passar sig inte heller riktigt i mitt kök.

Försöker kolla in deras länk med enfärgade men verkar inte fungera för mig. Skulle vara trevligt om dom hade lite flera vita tapeter med "blanka" mönster. I vitt eller silver eller liknande.
Dock så fastna jag totalt för fototapeten Dimman runt stenen. Den skulle jag vilja ha i mitt vardagsrum. Kanske helt och hållet byter fokus på tapetsering nu när jag kollar in alla dessa schyssta fototapeter.

Vad jag undrar över är om det skulle vara snyggt att tapetsera hallen vit och sen ha en fototapet överst i hallen. Någonting i stil med fototapeten gräs och strand. Åh det finns alldeles för mycket fint att välja emellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar