onsdag 14 januari 2015

Sponsrad Video: Myhtos Beach

Detta är ett sponsrat inlägg.

Finns det någonting bättre än att resa? Det är bland det bästa jag vet. Jag vill gärna ta med mig barnen så att dom får uppleva det bästa av det bästa.
I somras tyckte jag att det var dags att ge min dotter egentid så att vi bokade en resa och en vecka senare åkte vi till Kreta. Bodde på ett lägenhetshotell och gjorde det som hon ville. Vi badade, badade och så badade vi lite mera. Tyvärr mest i poolen och jag gillar ju mest hav.

På rhodos så ligger Mythos Beach.  Dit skulle jag kunna tänka mig att åka i sommar med barnen. Vi ska försöka ta oss utomlands en vecka i juli så har jag tur så är det där vi hamnar.
Att resa med apollo ger dig allt. Träning, god mat, och barnklubbar för barn. Hotellen är anpassade för alla åldrar och alla smaker.

Vi ses på mythos beach.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar