torsdag 19 februari 2015

19 februari 22:54

Trött, kunde inte sova inatt som var. Efter att vi kom hem från badhuset så sa S att han skulle sova i min säng och jag sa nej. Jag hjälpte H och L och S var borta. Hittade S sovandes i min säng.. Så där låg han, och sparka, hosta, snusa och var allmänt ickestill hela natten vilket resulterade i att jag blev vaken. Somna halv fem. Vakna 0615. Lämna barnen. Jobbig dag. JA! Lämnat in bilen på lagning, ngt hål, någonstans, nära någonting men förhoppningsvis är den hel i morgon och jag kan använda den. Smart som jag är så lämna jag min handväska i bilen och jag måste ha mitt körkort i morgon för att kunna låsa upp landstingsbilen. La pojkarna i skaplig tid. Lämna S efter en stund för att skicka H i säng. S ropar glatt "mamma kom". Går dit. Ser en pärla i näsan. Ringer 1177. Får ut pärlan. Lägger på. Ser en till. Ringer igen. Får ut en till och ser ytterliggare en så blir att ringa Karin eftersom jag är billös och be henne köra mig till Oxbacken så de kan plocka ut den. Nu är pärlan ute och barnen sover gott. Det ska jag med ta och göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar