fredag 3 april 2015

3 april

Snart dags att ta sig hemåt. Jag är trött. Jag sover extremt dåligt. Fått kallelse för två undersökningar nu och de kommer genomföras på samma gång på onsdag. Som tur är så ska jag justera schema på jobbet då så kan förflytta den dagen utan att behöva sjukskriva mig. Har inte direkt råd att vara hemma känner jag. Jag önskar någon vänlig själ kunde komma och säga något i stil med "här linnea, här har du pengar, ta med en vän och åk utomlands en vecka" =) Nu händer ju inte sånt men hade det här varit en saga så kanske det hade hänt.

Barts mamma är här så hon har varit hos mig denna vecka så att barnen ska kunna umgås med henne. Imorgon åker dom till sin pappa och ska vara där.. Ja hur länge? EN VECKA? Inte vet jag. Fruktansvärt känns det iaf. Jag måste ju vänja mig. Det förstår ju jag med men jag förstår även dom som säger att man är halv utan sina barn.

Barnen mår bra. Varit påskkärringar idag och gått och ringt på hos grannarna. Dom blev nöjda och grannarna såg nöjda ut. Dom fick totalt 2 godisar var och var så stola så ;)

Har även haft min kusin hemma denna vecka så har varit skönt att kunna träffa henne och hennes barn lite. Jag hoppas vi kan ses oftare men hur det ska gå till det förstår jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar