tisdag 1 mars 2016

1 mars 2016 - Skor.

Detta är ett sponsrat inlägg.

Hur mycket skor behöver jag och mina barn egentligen? Mina favorit skor är ju helt klart converse. Jag har ett par röda och ett par svarta men tycker att jag vill ha ett par blåa och ett par bruna med. Heaven vill med ha ett par men jag är osäker på ifall hon borde få ett par eller inte. Problemet är att jag brukar tycka dom är för dyra men när jag kollar in den här sidan så känns priserna överkomliga. Jag gillar när det är fri frakt över en viss summa då jag oftast kommer över den summan när jag handlar. Snabb leverans och fria byten är också någonting jag uppskattar när jag ska handla via nätet. Jag tycker om att i lugn och ro kunna sitta och klicka runt bland olika menyer och komma fram till vad jag vill handla för någonting. Kunna beställa, få hem det någon dag senare, pröva i lugn och ro och därefter kunna skicka tillbaka det jag beställt om det har blivit fel. Går att betala med kreditkort, banköverföring, konto eller faktura. Det är även viktigt att det är enkelt att få kontakt med företaget. Via telefon eller via livechatt och den här sidan uppfyller båda kriterierna.
Bilden tagen från 
http://eshoes.se/shop/converse-ct-shearling-96042p.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar