torsdag 24 maj 2012

24 maj 18:15

Haft en bra dag. Bart tog barnen till dagis och jag sov några timmar. Ut till hälla för shopping till Heaven. Kjolar för 29,50:- perfekt. Tre st och tre t-shirts. Nu är hon redo inför sommaren.

Hämtade barn. Hade gått bra för Leo idag med. :) nu räknas han som inskolad. Sen till lekparken. Heaven ville cykla runt lekparken med tre Said kompisar. Dock är dom ett år äldre. Men är svårt. Nu fick hon det. Men när är dom tillräckligt gamla för att få cykla skälva. Menar inte runt hela området. Utan runt huset och så. Marina och Julian och Anna-Karin och Melissa kom så sällskap hade jag.

Leo tyckte mellanmålet var super!! Medan Heaven tyckte jag skulle ha haft kakor. Hade jordgubbar med mig.

Hem för finmiddag. Eller inte. Fiskpinnar, ris, morötter och ärtor. Ungarna äter iaf. Nu har vi alla duschat och ser på dumbo. Bart är ute på skattjakt.

Heaven fick sin kjol jag vann idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar