lördag 10 oktober 2009

Dag 5 eller 6?

Hur ska man se det? Jag gjorde fem dagar igår. Men jag har FUSKAT! jag har tuggat tuggummi och jag har druckit ramlösa. Men det är inte hela världen.
Vikten på fredagsmorgonen visade -3,7kg.. Då är ju 2kg vätska. Men IAF!! Var även 2 cm mindre runt midja och över höfter och så där .

Jobbar natt i helgen. På söndag är vi dock fyra så ska se om jag kan bli ledig med semster eller komp+flex (om ingen blir sjuk).

Var och hälsade på Sofia och Sebastian idag(läs igår.. (fredag) .. Jenny och hennes kids Mandy och Tilde kom också över. Mycket söt liten Tilde Nog blev jag sugen på en till. Men Bart vill inte en.

Min baby H sover hemma hos min mamma. Fredag - söndag. Bart lägger golv, tapetserar, spacklar och målar.
Ja han har försökt lägga golv hela dagen idag men det fungerar inte som vi vill så vi har mailat farmor och farfar för att höra om de vill komma över och hjälpa oss.

Förhoppningsvis är jag -10kg när jag kommer till Belgien.

Anette kära du :) Jag vet men man går ner mera med den här dieten. Läs på cambridge.se eller cambridgediet.nl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar