torsdag 26 november 2009

Antwerpen

Igår kväll kom jag in vid elva. Heaven sov hos svärisarna så jag ställde in mig på natts sömn. Jag vaknade tio i 1 då var H hysteriskt skrikandes. Hon blev tyst. Kl 1 så skrek hon igen. Blev tyst. 20 över 1 igen då gick jag dit då hade svärmor lagt henne hos dom. Helt okej. Men svärfar pratade med henne. Så hon var vaken. I nästan 1½ timme.
Vaknade åtta idag. Gick upp. Gjorde oss i ordning och åkte iväg till antwerpen.

Handlade en klänning och ett par strumpbyxor till henne på zeeman och tur var det för det började SPÖREGNA och hagla när vi gick till spårvagnen så när vi kom till bilen var barnet genomblött.. Tur att jag kunde byta. Körde hem halv fyra. som tur var så var vi på rätt sida av motorvägen. Motorvägen till antwerpen var full. file. låt oss skapa en facebook grupp som heter "vi som hatar file"!! Men vi kom hem iaf.

In på en leksaksaffär. Jag skulle köpa en present till H men svärmor betalade den.




här är Heaven i sina underara kläder från zeeman och i sin nya fåtölj. Klappar händerna åt bumba!!! =) Underbart.
Fick även höra något som var mindre glatt idag så idag tänker jag på Dig!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar