onsdag 25 november 2009

Onsdag i Wieze

Jag har inte uppdaterat på länge. Har iofs inte så mycket viktigt att berätta.
Svärmor arbetar den här veckan så jag är billös och Heaven blir galen på att vara inne när det regnar. Vi tog svärfars bil och körde till Dendermonde i måndags eftermiddag för att handla en bumba film till henne och hälsa på svärmor på posten. Igår var vi och åt lunch med svärmor och sen på kvällen var vi och hälsade på svåger och svägerskan. Svägerskan kan verkligen komma med puckade kommentarer. Igår var det "Jag tror det blir svårt för Heaven att börja på dagis eftersom hon gråter om du eller Bart lämnar rummet". Ja hennes ungar gråter allihopa när föräldrarna går så hon ska bara vara TYST!!!!!

Idag ska jag umgås med Heidi. Jag och Heaven har redan varit där på besök och nu har hon kört Seth till pappahuis och sen kommer hon hem för att spendera dagen med mig. Jenni kommer förmodligen på bgesök med. Hon skulle på anställningsintervju i Antwerpen och skulle försöka ta sig hit sen.

Efter klockan 2 är svärfars bil ledig så då ska vi åka och handla mat jag och Heidi för ikväll kommer Winny på besök.. Ska bli.. Trevligt? =)

Bart är hemma och går på sin praktik. Jag hoppas jag hoppas att han klarar den så vi kan bli lite rikare!!!!
Heaven älskar Seths stol så vi måste köpa en till henne. någon som vet om man kan köpa såna i Sverige och i sånt fall var? Här kan man köpa dom överallt men inte det smidigaste att släpa hem på flyg. Men finns dom inte i Sverige får jag handla en här Så fort vi kommer in till Heidi ska hon upp i den stolen.
Annars då? I morgon ska jag och svärmor köra till Antwerpen och på lördag ska jag och Heaven ev till turnhout.
Onsdag nästa vecka kommer Heidi och Eric hit. Fredagen kommer Bart igen. Lördagen ska jag ev vara chaffis till svärfar till burgerhout och sen tillbringa kvällen/halva natten hos Heidi tills dom ska hem igen. På söndagen ska vi på julmarknad här i oktoberhallen i Wieze tillsammans med Anette och Helen och ev Hulda och på måndagen åker vi hem till Sverige igen :)

1 kommentar:

  1. Du har verkligen ett fullpackat schema när du är här i Belgien :)
    Ta inte åt dig av svägerskans kommentar, du har ett underbart barn!

    SvaraRadera