lördag 14 november 2009

Hos Heidi i Wieze

Vi akte till Belgien igar. Jag var lite skeptisk till att flyga fredagen den 13e. Flygningen gick bra. Heaven var glad hela dagen och pa hela flygresan sa det var skont. Dock har min problem kranglat en MASSA och igar sa lyckades jag krascha displayen. Har bestallt den billigaste mobilen jag kunde hitta sa Bart far ta med den nasta fredag nar han kommer hit igen.

Han aker hem i morgon han. Han har fatt jobb. eller ja. Forst ska han ta truckkort, ga pa forelasningar etc och sen ha 8 veckor praktik men alla som klarar praktiken far jobb enligt arbetsformedlingen. Jag har minsann sparat mailet. Da har dom jobb fram till augusti. Jag hoppas att han klarar praktiken men borde ga bra eftersom det ar liknande det han jobbade med i Sverige.

Idag har jag och Heidi varit i Aalst och handlat. Jag hittade en mini porslins te servis till Heaven med my little pony pa. Sa nojd: Kostade 19.90 kr =)

Annars handlade jag tva par leggings till henne.

Har inga pengar. Sa maste spara. Annars. Vad handeri mitt liv. Har gatt ner 9 kg men lar ga upp lite nu nar jag ar har. Finns for mycket gott att ata har. Men har med mitt pulver sa ska ata det trots allt.

Ikvall ska vi pa ladies night. Jag vet ingenting om det men har fatt hora att jag maste ta med en pyjamas. ok, da gor jag det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar