måndag 16 november 2009

Ikea i Gent

Idag har jag och svärmor varit på ikea i Gent. Jag fick köra då svärmor inte tycker om motorvägar. Jävla idioter det finns på gatorna alltså och tänk om alla jävla lastbilar kunde hålla sig till höger!! I SIN FIL!!! Och om alla kunde använda blinkers i rondeller.

Lördagen var bra. Lugn. Vi satt i våra pyjamasar hemma hos Stef. Pratade, skrattade, drack alkohol. Såg på sex and the city filmen och la oss vid fem på morgonen. TRÖTT igår. Heaven hade sovit hela natten med min svärmor i spjälsängen. Duktig tjej där.

Bart åkte hem till Sverige igår och jag är kvar själv här. Jag var trött. Efter 2 timmars samtal med svärmor gick jag för att sova. Ja vad händer. Heaven vaknar vid halv tolv och håller si vaken till halv tre ungefär. Slutade med att vi fick gå ner på nedervåningen för suppar och välling. Hon får aldrig mat på natten men hon var helt otröstlig och tog sig åt do där öronen. Men hon är ju fortfarande under behandling så.

Annars då? I morgon ska jag ta tåget till gent st pieters och träffa Sandra och Emma. Blir mcd lunch och shopping. onsdag ska jag hänga med Heidi och Seth. Torsdag med svärmor och Oona och fredag åker jag till Antwerpen för att hänga med Heidi. Lördagen är Bart här men han ska på fest så jag ska in till Heidi och se på film tänkte jag.

Ja det var denna veckan. Idag dricker jag pulver igen. Tänker dricka varje dag. Sen får vi se om jag fuskar och äter lite. Har flera kgn jag måste gå ner. Har ätit pommes med majonäs två ggr. Länge leve Belgien!!!

Ja nog uppdaterat.
Heaven stod själv i flera sekunder idag. Dock ställer hon sig inte upp själv utan hon står och sen släpper hon de hon håller i.
Just nu sitter hon på golvet o leker med ett picnic set.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar