fredag 27 november 2009

Huvudvärk.

Andra dagen jag har huvudvärk nu. Fruktansvärt. Det beror antingen på mens, sömnbrist eller vädret. Vad röstar ni på?

Idag bestämde jag mig för att det fick vara nog med Heavens fasoner. Hon måste kunna somna i sin säng igen. Så nu på kvällen la ja mig på madrassen med henne, gav henne välling, hon somnade nästan och jag la henne i sin säng. Jag sa godnatt och gick ut, hon ställde sig upp och började säga "da dada" . Gick tillbaka tog upp henne, hon började skrika, la ner henne, gick ut, gick tillbaka efter 1 min. Så fortsatte vi så. Varje gång jag la ner henne sa jag godnatt och "gungade" på henne. Tillslut när jag la henne ner så la hon sig tillrätta och somnade. I sin säng. Utan gråt. endast lite protester! Jag är nöjd!!!!

skulle ha färgat håret inne hos heidi dag men Seth har ont i halsen och är trött och badrummet är innanför sovrummet så får bli i morgon.

Försöker även bestämma en date med Helen men inte lätt när vi båda är billösa. Eller ja hon har bil men inget körkort.

Annars har jag varit i dendermonde med heidi idag och tittat på när hon storhandlade smink.

och min duktiga dotter byggde sitt första torn idag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar