tisdag 22 december 2009

1 år.

Idag blir Baby H ett år. Herregud vad tiden går fort..!!! Just nu sitter hon på pottan (som hon själv hämtade) och ser på bumba. Jag uppdaterar blogg och funderar på om jag orkar städa eller inte ;) Antar att jag måste eftersom jag får gäster idag.

Vad kan jag annars tala om? Bart är på praktik. Måste nog göra praktik på nyår, utan extra betalning, dock 2 dagar att ta ut i ledighet. Ja då så ska vi veta att han får dessa dagar betalade också. jävla dumheter. Hans mamma kommer bli så ledsen när han inte kan flyga till Holland dagen före nyårs afton och spendera nyår med dom. Hon har betalat MYCKET pengar för att vi ska kunna följa med.

I söndags hade jag kalas för Heaven. Hade Anna-Karin med barn, Emma med Barn, Forslund med Karl och barn, Jenny med barn, Sofia med barn och Jessica med barn på besök .Trevligt.. Men man hann tyvärr inte prata med alla.

Har bakat massa bullar.. Som dock inte är ätbara..

Nej. Ska inte skriva nå mera. Borde fundera på dammsugning, tårtbakning och dusch istället. Men klockan är så lite så tror inte grannarna uppskattar vare sig elvispen eller dammsugaren :) hahahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar