torsdag 21 januari 2010

21 Januari 03:06

Sitter på jobbet...

Var några dagar sen jag skrev igen. Är dålig på att skriva, kan ju iofs bero på att ingenting händer i mitt liv?

Jobbade natten mellan tisdag och onsdag. H sov hos mamma. Ställde klockan på 13:10 idag för att gå till läkaren med H och när jag precis vaknat ringer jobbet och undrar om jag kan tänka mig att jobba inatt med. Så H sover hos mamma inatt med och jag sitter på jobbet och tjänar mångra kronor per timme :D helt okej. Ev att det saknas personal i morgon natt med. Ska föreslå att jag får den natten och blir ledig fredag kväll. Passar mig mycket bättre. Jag jobbar 13,30-22,00 på fredag. Bart gör praktik 06,00-15,00 och mamma börjar jobba 15,45 och hon måste egentligen bege sig mot jobbet klockan 15. Som det är nu så kommer hon få lov och invänta Bart. Nej. Ska fråga.

Läkarbesöket gick väl.. så där? Heaven hade mycket vax i vänster örat så han bytte till en mindre "pip" för att kika in i örat och lyckades trycka ihop allting så nu har hon en vaxpropp och en remisskonsultation är skickad till öron-näsa-hals för avlägsnande av vaxpropp och kontroll av trumhinna vänster öra. Tråkigt att behöva gå igen men positivt då jag har kommit in till öron-näsa-hals så jag kan kontakta dom OM det behövs i framtiden.

Annars finns det nog inte mycket att berätta om mitt liv.

Bart börjar jobba på söndag. Kommer jobba fredagar och söndagar 06,00-15,30 fram tills i april eller nå liknande då de går över till heltid. Kommer behöver barnvakt en massa misstänker jag för att få våra schemor att gå ihop men så får det vara. Så fort han har ett schema någonstans kan jag lägga mitt schema efter honom.

Men tänk så schysst om han kunde få jobba nu.. Fortsätta efter augusti. Då kan vi spara ihop pengar för att köpa hus. Jag vill ha ett hus med många rum. Jag vill ha rum till H, till oss, till gäster och till dator och till syskon om vi nu får såna. Jag vill ha en bubbelpool, jihaa, garage och tvättstuga, stort kök och stort vardagsrum. Ja man får väl drömma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar