fredag 15 januari 2010

Fre 15 januari 06:40

Jag är trött, så fruktansvärt trött. Var iväg till nyköping igår och hämtade Stefanie. Vi kom tillbaka halv nio pga hopplöst väglag etc. Heaven sov då skönt i sin säng. Vid nio började hon vakna ohc sen höll hon sig vaken till halv ett. Vi somnade äntligen om och kvart över fyra vaknade hon igen. Då tog jag henne till mig. Hon var väl vaken till fem eller så och sen somnade hon om och halv sju skulle vi upp för dagen.! SUCK! Inatt ska hon sova hos mamma så jag kan se en film med Stefanie ikväll. Imorgon natt så ska hon och jag sova i hennes rum, Stefanie får sova i min och Barts säng så får Bart komma och lÄgga sig hos mig. Han ska till peter och dricka öl.

Varning för icas egna sås för wokar etc. Paprika och spices. Står att den är medium. Bränner fortfarande av den!.. :)

Tänker sova middag med H idag. Förhoppningsvis så vill hon sova Innan Stefanie i över huvud taget har vaknat.

Suck. Något som retar upp mig som är mitt fel från början. Jag betalade in till transportstyrelsen två gånger för mitt nya körkort. Mailade och jo visst får jag utbetalt de jag betalat in för mycket. På en utbetalningsblankett till swedbank!!! Hur mycket får jag då betala för att i över huvud taget få ut pengarna.

Maria! Jag tänker på dig. Jag vet precis hur det är att sitta vaken halva nätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar