söndag 31 januari 2010

Sön 31 Januari 08:43

I fredags sa jag till B när han kom hem från jobbet, ska vi se film och slappa ikväll. Men Linnéa svarar han. Du ska ju ut. Då fick jag bråttom :) KLockan var 17,00 och skulle träffa kollegorna 19,00.. Var väl trevligt. Dock blev jag alldeles för fullt så runt 23:30 begav jag mig hemåt. Slocknade och vaknade vid nio igår. SKÖNT.

Bara att upp och packa och bege sig mot Eskilstuna. Åkte till Eskilstuna och badade tillsammans med Emma, Daniel och Albin. Trevligt dag. Fast jag kan inte rekommondera Eskilstuna till någon. Det var en pytte pytte liten barnpool, kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt inomhus så Heaven var blå om läpparna och hackade tänder innan hon vande sig och fanns bara dålig mat. Inge riktig mat.
Nej nästa gång blir det Örebro eller Borlänge? Har ni erfarenheter om dessa ställen? Skriv och berätta vad ni tycker.. :)

På kvällen pratade jag med Karin så blev att svänga förbi hemma hos dom för att dricka lite kava. Dvs lervälling ;) Nej förlåt Nathan. Vet inte riktigt hur man ska beskriva det annars. Trevlig ceromin runt omkring det men usch så de smakade. Jag klarade två skålar sen sa min bakis mage stopp!! =) haha.

Vi pratade även semester. Vi ska vänta till mars med att boka något så vi ser om vi får tillbaka på skatten. Men en vecka tänkte vi åka. Även om Karin sa att det skulle vara trevligt att ta flygstur till Thailand och backpacka med kidsen och bo i bungalows. Skulle vara schysst det med men ekonomin räcker nog inte det. Om vi inte vinner en massa pengar då ;)

Nu sitter H på pottan. Vi har precis vaknat. Vi kom ju inte hem förens 22 igår. :) Bart jobbar och jag skulle med ha jobbat egentligen men har tagit komp/flex så farmor slipper vara barnvakt när hon inte är superpigg.

2 kommentarer:

  1. Kolla upp det nybyggda i Sälen ska du få se...där har dom surfvågor o grejor! :)

    Här i Borlänge är det fullt jämt, är ju så nära Tjärna Ängar...Örebro ska tydligen vara bra säger dom, men det i Sälen, helt nybyggt o fint, med foodcourt o allt.

    SvaraRadera
  2. Örebro är bra. Vi var där förra året. Men antingen har man bebis, eller äldre barn om man ska dit tyckte jag. Bella var för liten för många stora sakre.. Eller hon vågade inte. Linus var för liten. Och för stor för det lilla vattenlandet. :)

    SvaraRadera