söndag 18 april 2010

18 April 06:26

För tidigt för att man ska kunna vara människa.. Damn så trött jag är. Dock ska min mamma komma över och ta H på förmiddagen så jag kan sova lite mera. Jag var ut igår, eller ut. Hem till en kollega. Var där i ca 1½ timme och drack 2 glas vin. Mycket trevligt. Hem, drack vatten. Skulle sova. Heaven hade sovit från 7 då. Klockan var halv tolv.. Hon sov i sin lilla säng. Från tolv till halv två hostade hon konstant (suck, stackars hon) och sen vaknade jag halv tre och kräktes. Vinet var väl för starkt. Sen vaknade jag bara för att 4. Klockan 5 vaknade jag för att H hade klättrat ur sin säng och kom till mig. Så då fick hon lägga sig bredvid mig. Trodde ej hon skulle somna om eftersom hon var så pigg men de gjorde hon. Till sex, tack gode gud. Nu ska jag snart ge henne gröt och klä på henne... Sen kommer mamma och jag ska sova några timmar till.. Sen ska jag och H till Emma.

Igår var jag och B ut till farmor o farfar för att byta däck på hans bil. Sen tyckte B att det var en bra idé att basta. Jag fick tvångstankar i bastun att jag skulle ramla ner och bränna mig. haha:) sen var det för varmt. Men trevligt var det.

Ser inte ut o bli ngn varm och trevlig dag iaf..
Nej jag har inte mycket att skriva, ögonen faller ihop snart så får snart ta och göra dagens röjning av köket tror jag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar