onsdag 5 maj 2010

5 maj 08:04 - buzzador.

Den här gången buzzar jag Sensondyne. Tandkräm som ska hjälpa mot ilningar i tänderna. Tyvärr har jag inte haft några ilninar så kan inte säga ifall de hjälper eller inte men en som har fått ett testprov av mig säger att det hjälper utmärkt.

Tandkrämen smakar gott och ger en fräsch smak i munnen. Helt klart värt att pröva. Hojta ifall du vill ha en test tub =)

Om inte, bli medlem på buzzador du med!!!
Gör så här för att bli medlem.


Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är jessamy):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=jessamy

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=jessamy&lang=SE


2 kommentarer:

  1. Fick erbjudande om tandkrämen, men blev inte utvald, och jag har ilningar i tänderna. Buzzador suger.
    A-K

    SvaraRadera
  2. A-K kom hit så ska du få tandkräm av mig! =)

    SvaraRadera