tisdag 1 juni 2010

1 juni 22:30

Har inte uppdaterat på några dagar. Heaven sover dåligt igen och jag är trött!!! Heaven somnade själv i sin säng 1930 igår. Mellan 20,00 och 21,00 så vaknade hon 6 ggr.
Från 21 var hon vaken.
Heaven somnade äntligen kl 23,40. Vaknade 0239 0250 och 0310. 0310 la jag mig i hennes rum så sov vi til sex ungefär. Vi sov en halvkass middag idag.

I morse tog jag mig en runda i spåret med Anna -Karin. På vägen hem tröttnade H så hon gick nog säkert 1 km hon med =) Sen på eftermiddagen var hon ute och lekte. Idag tänkte jag att vi får väl helt enkelt pröva det Heidi sa att hon hört på tvn i Belgien. Att låta henne vara vaken. Så ca 1930 åkte vi hem till Karin och Nathan för att fira Nathan på födelsedagen. Kom hem vid 22,00 och har precis stoppat Heaven i säng. Får se om hon somnar. Det tror jag. Trött tjej. Tycker inte alls om att hon är vaken så sent men om det får henne att sova tills i morgon bitti så ja?? Ska prata med läkaren den 3 juni.

I morgon ska vi till löga med Karin och Nathan. Jag ska göra i ordning en pastasallad och Karin ska ta med kaffe. Trevligt!

I helgen blir det en tur till älvkarleby. Nathan har födelsedagsfest så vi ska dit och tillbringa helgen där. Ska bli trevligt. Bart vet inte om han blir ledig söndag eller om han jobbar kväll men i vilket fall så kan vi åka. Hans chef var inte glad så nu tror Bart att han kommer få sparken. Han fick sitt kontrakt för juni idag iaf. Alltid någonting.

Annars så traskar livet på. Har blivit inspirerad av min vän Camilla, hennes blogg kan ni läsa här så jag måste nog börja motionera jag med.

Gick till Karin och Nathan igår och hämtade min bil som stod kvar där och så spåret idag. duktiga jag. =)

Annars kan jag inte förtälja mycket. Barts mormor har legat på sjukhus med blodproppar i benen men idag har hon fått åka hem. tur det. Inte lätt för Bart att inte kunna åka och hälsa på.

Nej nu ska jag studsa i säng.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar