onsdag 2 juni 2010

2 juni 15:46

Heaven sov hela NATTEN! Undrar om det var för att hon fick lägga sig så sent? struntsamma. Alltså ska vi lägga henne senare hedan efter. Ska prata med läkaren i morgon så får vi se.

Dagen har jag tillbringat på löga med sambo, barn och syster. Trevligt. Sen en timmes läsning på balkongen så nu duschar jag.
Väntar på att mamma ska komma och hämta Heaven och sen ska jag gå och sova före nattjobb. Nu är det nattjobb som gäller.

Som jag skrev i förra bloggen är jag peppad av min vän camilla så nu ska jag CYKLA till jobbet inatt och på måndag ska jag följa henne och springa spåret.

Innan sommaren är slut ska vi springa HELA. Go Camilla och mig.

1 kommentar:

  1. Ja fyfan vad bra vi ska bli :))

    Hoppas det håller i sig med Heaven. Det vore ju alldeles underbart.

    Jobba lugnt inatt. Kram!

    SvaraRadera