söndag 13 februari 2011

13 Februari 08:08

37+1. Dagarna släpar sig framåt. Fy fan hur jag mår. Detta kommer bli ett gnällinlägg så läs inte om du inte vill :)

Gick och la mig vid tio. Somnade bredvid H utan problem. 23 vaknade hon och ropade på pappa och ville att mamma skulle gå. B kom och la sig hos henne och jag gick ut till soffan och fick världens feberfrossattack. Örontempen visade 39,3 så tillagt med 0,5 blev det ju 39,8. Tog två alvedon. Ett varmt bad (som man inte ska göra för att sänka feber). Och la mig efter 12. Vaknade 03,50 och hade feberfrossa och tempen visade 39,5. Bara att dra på sig täcken, på med kläder, ta alvedon, somnade. Vaknade halv fem igen och svettades. FY FAN! Har inte sova många minuter inatt.

H vaknade vid halv sju. Jag hörde henne och gick upp och B blev upprörd och tyckte jag skulle lägga mig. Fast jag kan inte bara ligga. Jag kan lika gärna ligga på soffan och sova när H ser på tv och dricker välling eftersom B kommer få umgås med henne hela dagen. Känner för ett bad snart igen men måste nog vänta lite för annars vill hon följa med och igår när jag badade såg jag hur de rök ur vattnet :)
Var säkert supervarmt, jag frös dock så jag skakade.

Men ska sluta gnälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar