måndag 14 februari 2011

14 februari 11:04

Idag är det alla hjärtans dag. Jag har ju legat hemma och mått piss så ingen present till B och han handlar aldrig preseneter så.

Igår så ringde jag förlossningen för att fråga ifall bebisen blev påverkad när jag har feber och det blev den. Då har bebisen också feber berättade BM. Hon rådgjorde med en läkare som sa att jag skulle kontakta min familjeläkare och gå och lämna prover. Fick tid på kvällen och Forslund körde mig dit. Tack, puss. CRP 40 vilket var förenligt med graviditet, strep a u/a och urin u/a så förmodligen influensa. Bra att jag kom i vilket fall eftersom jag var gravid sa läkaren.
Ifall det inte är bättre i morgon ska jag ringa flm för nya prover och diskussion ang lungor ifall det kan ha utvecklats till en lunginflammation.

Inatt har jag tagit mina alvedon var fjärde timme så har inte behövt få några toppar på feber och så klart inga dippar heller så har sovit bättre. Dock vaknade jag vid 4 med molande mensvärk och kunde inte somna om. Kl 6 gav jag upp och la mig på soffan och då så somnade jag DIREKT! Antagligen så låg bebis o klämde neråt. Så någon alla hjärtansdags bebis blev det inte.

B var på intervju på ICA idag. Först en kort intervju därefter blev han skickad på en annan intervju, en längre. Så vi får väl se. De frågade om han ville börja introduktion vecka 8 eller vecka 10 och han svarade vecka 10. Så hoppas att bebis behagar komma ut tidigare eller vecka 9 som den är beräknad då ;) OM de nu blir någonting. Han fick med sig en lapp hem och dom talade även om att alla som går vidare i rekryteringsprocessen får ett sms ang när dom ska gå och lämna drogtester. Sen ringde Enköping till honom igen idag så i morgon kl 3 ska han på intervju där. Mycket nu. Antar att det blir jag som hämtar hem H i morgon. Förhoppningsvis är jag piggare i morgon. .

Ja det var allt. 37+2 idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar