tisdag 15 februari 2011

15 Februari 07:25

Fy farao. Kommer jag bli piggare? Igår tog jag alvedon var 4e timme så fick aldrig någon febertopp. Däremot vaknade jag inatt. Tog lergigan innan jag la mig för att få sova vilket resulterade i ca 4 timmars sammanhängande sömn. När jag vaknade så frossade jag rejält och febern var på väg upp. Bara att ta alvedon och invänta svettattackerna. USCH. Nu här på morgonen har jag hostat upp flera hårda bitar och den sista var blodig. Ja det är trevligt.
Är så trött.
B ska skjutsa H till dagis sen och jag ska lägga mig. Förstår inte vad hon ska upp sex och göra när hon sen gnäller hela morgonen för hon är trött. Suck.

Jag vill så gärna se roxette!! 24/7 spelar dom i Gbg. Får låna fasters lgh så kan se dom. MEN! Vem ska vara barnvakt? Det är en söndag och har B jobb tror jag inte han tar ledigt för att jag ska se Roxette. Måste ju ha bebis med mig.
31/7 spelar dom på suikerrock i Belgien. Det är också en söndag. Men tror jag lättare får med B till Belgien så kanske han kan be om en eller två dagar ledigt så vi kan åka. Om han nu får jobb.
Varför har dom bara en spelning i Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar