tisdag 15 februari 2011

15 februari 17:47

B skjutsade H till dagis och sen åkte han för att simma. Då ringde dom från ICA och erbjöd honom arbete. Dock måste han lämna urinprov för drogtest men vi vet inte när. Vi vet inte när han börjar eller hur han ska jobba men han ska få jobba iaf. Toppen! =)
Får väl hoppas att han får börja, att han trivs och att han får fortsätta. Antar att han blir tvungen att jobba hela sommaren igen.
Sen kom han hem och storstädade. Schysst. Han skippade intervjun i Enköping nu så hoppas verkligen inte ICA ångrar sig eller så =)

Har inte gjort mycket idag. Jag är fortfarande inte helt hundra och idag har jag haft sammandragningar så fort jag rört mig och även mensvärk/molvärk. Vad vi nu ska kalla det. Så antar att livmodern förbeder sig på vad som komma skall. USCH! HAr iaf ringt till farmor för att höra om hon vill vara barnvakt OM de skulle komma de närmaste dagarna eftersom jag är sjuk och H snorig. Så hon kan säga ifrån så hon inte blir smittad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar