onsdag 16 februari 2011

16 februari 07:02

Fy fan! har ju tagit alvedon regelbundet sen i söndags och märkt av att jag har svettats när jag tagit dom men inte mera.
Igår började jag få mensvärk vid elva och på kvällen och inatt har jag sett lite blod när jag varit på toa. Livrädd att förlossningen ska ha satt igång =(
Började hosta upp slemmiga klumpar igår. Hårda gulgröna saker med blod i och inatt har jag spottat upp rena blodklumpar och varje gång jag hostar så kommer det upp blodblandat slem. Fy fan. Har mera mensvärk nu.
Ringde 1177 och hoppades dom kunde boka in mig hos flm nu på morgonen så man får en tidig tid men icke måste vänta till flm öppnar kl 08 för att få boka en tid =(
Tog iaf tempen inatt när jag vaknade med frossa och då hade jag 39,2. SUCK!

H har varit vaken i princip hela natten. Jättevarm. Nu på morgonen gick hon med på att kolla feber och hon hade 39,1. Dock ärh on pigg! Skönt det. B har gnällt hela natten om att han fryser rejält å han är väl sjuk snart han med. Hur ska detta gå? Även om förlossningen startar lär vi ju inte kunna åka hem till en influensasjuk familj med den? Eller?

Hoppas mitt har stannat vid influensa och inte blivit lunginflammation. Väsande tung andning när jag ligger och ont på höger sida bak i ryggen när jag andas =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar