onsdag 2 februari 2011

2 februari 08:28

Igår stekte jag minsann pannkakor och sen åkte vi till badhuset. Träffade kollegan A och hennes son N och så A´s vän med son. Heaven hade superskoj. Jag tog det så lugnt som möjligt men hade så fruktansvärt ont i bäckenet när vi kom hem så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Två gånger kändes det som att bäckenet gick i två delar. Det var en väldigt intensiv brännande smärta. USCH! Hoppas att ingen av mina vänner behöver få de så. La mig i soffan och läste och tyckte att bebis var väldigt slö. Fick ingen reaktion alls från den på över en timme. Tillslut drack jag kall vatten och då fick jag lite fart på den.

Men inatt och i morse har den varit som vanligt så den var väl trött av badet.

Har precis fått på H hennes ytterkläder. Vi väntar 3 min till och sen ska vi på med skor och sen ska vi promenera till dagis.

Fast nu kom hennes pappa upp så han kanske går då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar