onsdag 2 februari 2011

2 februari 17:45

Jag är så trött så trött. Vill färga håret men kan inte själv och ingen som kan göra det på mig just nu. B vägrar! Han förstår inte varför jag ska göra det för. Jag ska ju föda barn snart iaf och se förjävlig ut typ. Ja de e tacken.

Tror jag somnar snart. Tänk om jag kunde vara så här trött när jag gick och la mig om två timmar med. Det skulle vara UNDERBART!

Var och hälsade på E och lilla (stora) S idag :) Käkade semlor med mig själv eftersom E ej kan äta. Hoppas det går bra på allergi i morgon.

Sen till jobbet och tackade av dom som slutat och tittade på allas bebisar. Snart så kommer den lilla ut men jag vill inte tänka på förlossningen. FY FAN! Det kommer vara fruktansvärt. Försöker tänka positivt men kan inte.

Har lagat fisk och potatis till middag. Vikt in tvätt, slagit igång en tvättmaskin o fixat i köket. Nu orkar jag inte mera. Huvudvärk, klåda, ont i bäckenet, svullna ben, anklar och händer.. Dricker en kopp te och längtar efter att få SOVA! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar