torsdag 3 februari 2011

3 februari 07:27

Idag vaknade jag 06,38.. H sov till 07,10. Så drygt att ligga där, vara supertrött och inte kunna somna om. Tror jag varit på toa BARA 4 ggr inatt. Inte illa.

Idag ska vi på ultraljud. Gick på promenad med H igår. Hon berättade att hennes svåger och svägerska fått veta kön på ultraljudet dom var på för ngn vecka sen bara och dom har BF 14 februari. Nu är ju fråga. Ska jag fråga eller inte? B vill ju gärna veta. Tänkte ev säga att om hon vill berätta får hon berätta för B efteråt så går jag ut. Kanske. Vet inte. Skulle ju vara skoj att veta också men tänk om jag ångrar mig?

Idag fyller min bror år. Inte illa. 23 och allt. Önskar jag vore så ung igen. Så mycket jag skulle göra om i mitt liv.
Fast jag skulle önska att det var 2000 igen eller 2001.

Drömmer konstiga drömmar.. men är väl för att man är gravid. I helgen drömde jag två nätter irad att vi fick en tjock liten dotter med massa hår som skulle heta Ingrid. I förrgår drömde jag att hon sa på ul att bebis var +40% och skulle väga 5,700gram när den föddes och snitt var det inte tal om. haha.

Inatt drömde jag att jag gick på promenad UNDER vattnet med en gammal vän. Skumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar