lördag 26 februari 2011

26 februari 17:13

Idag har vi varit på stan. Först tog Bart sin mamma och Heaven med sig ut till IKEA så jag fick sova lite. När de var klara hämtade de upp mig så åkte vi ner på stan. Träffade på Emma. B köpte det första klädesplagget jag sett honom köpa sen vi träffades förutom kläder i Indien då ;) En adidas tröjja som var snordyr på Stadium. Jag köpte mig en kokbok på rean och så tog vi oss en fika.
Sen var jag trött trött trött. Hem och la mig i sängen en timme. Kan inte somna för jag har ångest för att somna ifall jag skulle vakna och det gör ont.
Har druckit lite mera hallonbladste nu istället och väntar på att maten ska bli färdig. Bart lagar tagiatelli (eller hur stavas det?) och pastasås med kyckling. GOTT!

Ska få mera fotmassage ikväll. Tänker äta chips och få fotmassage och äta lergigan och lägga mig tidigt. Förhoppningsvis så får jag sova gott.

Många som tror att bebis kommer i morgon. Jag har ju hela tiden tippat på att bebis ska komma den 27e så vi får helt enkelt se... Snart så.

Alla säger att deras andra förlossningar bara startat pang bom.. Så vi får väl se om det blir så eller om jag kommer känna någonting. För jag känner absolut ingenting.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas på imorgon. Håller tummar o tår för dig här. I vilket fall så är det nära nääära nu. Tror ju verkligen inte att du kommer gå över tiden i alla fall.

    Hoppas du får sova gott inatt. Det behöver du.

    Kram!

    SvaraRadera