fredag 4 februari 2011

4 februari 08:09

Inatt har jag bara varit upp på toa 2 ggr. Sån lyx. Tog två lergigan igår innan jag la mig så det hjälpte nog till. Nu måste jag klara mig utan dom några nätter men sen kan jag ta igen.

H vägrar o äta frukost på morgonen. Delvis mitt fel. När hon vaknar runt halv sju får hon välling så jag kan slappa lite till. Men sen när vi ska äta vid åtta så äter hon inget. Eller jo vissa dagar gör hon men idag och igår så absolut nej. Tog typ tre tuggor på en smörgås och ratade på flingor och mjölk och yoghurt.

Nu är hon färdig för dagis. Bara ytterkläder som skall på. Väntar på att B ska vakna. Han vaknar väl runt halv nio. Sen ska dom bege sig och jag ska gå och sova! =)

Tittade precis ut. Det snöar!!! För fullt.. Så nu kommer vintern tillbaka då.

Måste handla cantadouostar och grädde sen. Har det hemma för en fläskfile men nu är vi två familjer som ska äta ikväll så behöver lite mera.

Karin, Nathan och Keegan kommer över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar